Archive for 7 iulie 2013

Ne saturam de „acadele”


DSC_8790 DSC_8778 DSC_8775 DSC_8768 DSC_8734 DSC_8724 DSC_8701 DSC_8688 DSC_8639DSC_8633

Pancakes


DSC_8571 DSC_8590 DSC_8678 DSC_8751 DSC_8758 DSC_8796In urma cu ceva timp am gasit pe blogul Inei Todoran o reteta draguta, asa ca nu am stat pe ganduri, desi nu aveam praf de copt, am folosit bicarbonat de sodiu si ne-am apucat de reteta. Lui Doty i-a placut ideea, asa ca merita mai mult decat gustata. Incantarea a fost mare, o auzeam cand spunea, ” uite mami, ce dragute sunt!”. Dupa ce le-am copt, am pregatit repede un gem de caise cu zmeura si am plecat la leaganul nostru de pe deal. Mirosea a fan si floricele de vara, adia vantul, iar norii erau pregatiti sa se descarce pentru improspatarea pamantului. Imi aranjam si eu cate o clatita iar Doty avea grija sa nu mai ramana intreaga.
Clatitele pe bat alaturi de un sirop sau gem preferat de copil, pot inlocui cu succes acadelele. Bine ar fi sa-i implicam si pe copiii nostri la pregatirea lor si pentru cei care sunt obisnuiti prea mult cu dulciuri rafinate, sa pregatim o crema sau dulceata preferata, pana se obisnuiesc cu alte gusturi.