Plimbare cu degustare

Intr-o dimineata am pregatit un pateu delicios, zic eu, de migdale, apoi am plecat cu Doty pe deal sa degustam si sa ne fotografiem. Se plimba printre zarzari, a rupt o crenguta si cum vedea ca eu ma straduiam sa prind un cadru mai dragut, mi-a sugerat sa pun si crenguta cu mica zarzarica la fotografiat. Rezultatul final il aveti mai jos. Pateul se prepara destul de simplu, jumatate de cana migdale inmuiate (le puteti folosi cu coaja sau fara), un sfert de cutie de tofu (Inedit), o ceapa mica, fulgi de drojdie, putin ulei, zeama de lamaie si sare. Daca nu aveti un blender puternic, cum a fost cazul meu, puneti putin lapte de soia simplu. Reteta poate fi preparata dupa gustul fiecaruia. Prima data am pregatit reteta aceasta, dar fara masline, apoi am vrut sa vad daca este la fel de buna si cu migdale, chiar este delicioasa. Doty a mai cerut si a doua zi, cand nu mai era. 

DSC_9114 DSC_9146 DSC_9221 DSC_9059 

Lasă un comentariu